Monday, April 30, 2012

Inilah Anwar Ibrahim! Melayu Senang Diperbodohkan

Hantu Laut


Cina, India dan Melayu semua diperbodokan dengan cerita-cerita tak masuk akal.Orang Melayu lebih banyak di negara ini dan banyak anak-anak Melayu yang dikelirukan Anwar.


Kata Anwar Ibrahim jika dia tawan kerajaan nanti dan dia dilantik sebagai PM, minyak dan semua harga barang akan diturunkan nya.






Mungkin, Malaysia akan jadi muflis. Mungkin juga, Anwar berfikiran orang Melayu senang diperbodohkan.Sudahlah ditudu senang lupa, sekarang senang diperbodohkan.


Anak diperbodohkan, isteri diperbodohkan and rakyat di negara ini juga diperbodohkan. 


Kebanyakan rakyat yang kurang waras percaya yang Anwar tidak berdosa sama sekali dan terkeliru dengan sandiwara and wayang kulit yang dipermainkan nya. 


Bersih! untuk siapa? Untuk rakyat jelata atau untuk Anwar? Amiga agen siapa?


Amiga kata senarai EC kotor dan perlu dibersihkan.


Saya ingin bertanya kapada Amiga jikalau senarai EC kotor macam mana Pakatan Rakyat boleh menangi 5 negeri dan 82 kerusi MP dalam tahun 2008  dan terus memenangi 7 atau 8 pilihan raya kecil di Semenanjung dan memenangi lagi 15 kerusi dewan negeri di Sarawak dalam pilihan raya negeri Sarawak tahun 2011.



Adakah dakwaan Bersih dan pembangkang ini munasabah?


Rakyat Malaysia bagunlah kamu dari penipuan pemimpin-pemimpin pembangkang yang hanya ada daya-upaya berbohong dan tipu muslihat.



Video dibawa menunjukan Anwar and Azmin Ali didapati memberi arahan kepada penujuk perasaan untuk melanggar barricade dan  masuk kadalam Dataran Merdeka





Kan mustahil yang mereka boleh menang begitu besar jika ada penipuan


Inilah, Anwar Ibrahim.




Buka sahaja curang kepada keluarga sendiri, curang kapada negara dan rakyat Malaysia.

Kalau lah mahu jadi perdana menteri ikutilah jalan yang baik dan yang sah.

3 comments:

Anonymous said...

inilah anwar ibrahim, sejak zaman mahasiswa lagi dia suka menghasut, berdemo. ingat lagi pasal kebuluran di Baling, kedah, dia nilah pencetus revolusi mahasiswa ketika itu. sekarang tak dapat kuasa secara pilihanraya dah mula ajak rakyat2 yg dungu, bodoh, bersama nya untuk merampas kuasa melalui kudeta. cis, celaka kau anwar. lu mampus lagi baik!

Anonymous said...

Sudahlah senang diperbohkan dng janji yang tidak logik eh...h malah bangga pulaknya tu. Australia dng system kebajikannya itu hanya dapat dihasilkan dng cukai pendapatan yang tinggi. Kasihan kepada anak2 bangsa yang mudah sangat dapat di perbodohkan. Wabilahi taufik wal hidayah semoga Allah memberikan petunjuk kepada siapa yang benar2 beriman kepadanya.

Anonymous said...

It was a carnival for the oposition right? How many ordinary Malaysian were seen turn up at the carnival? Ambiga please answer this question.

The ordinary Malaysian has always supported for true democracy but not by this way. Fortunately they are now clear about what is Bersih is all about. It was a blessing in disguise.Wish you good luck Ambiga as not all lawyers are smart. The truth has prevailed.
Anwar has sodomised your plan.